نماینده ولی فقیه در استان مازندران عنوان کرد؛

امنیت و آسایش در جاده‌ها رسالت خطیر پلیس راه 

«محمدی لائینی» امنیت و آسایش رانندگان و مسافران را در جاده‌ها رسالت خطیر پلیس راه دانست.
کد خبر: ۴۹۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸ - 26December 2021

امنیت و آسایش رانندگان و مسافران در جاده‌ها رسالت خطیر پلیس راه به گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران امروز در دیدار با سرهنگ «یدالله جهان‌تاب» رئیس پلیس راه و جمعی از کارکنان این پلیس با تسلیت ایام فاطمیه و در پیش بودن دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از زحمات کارکنان پلیس راه استان که در ایام گرمای تابستان و سرمای زمستان با جان‌فشانی و حضور شبانه روزی در محور‌های استان، موجبات آسایش و امنیت مسافران و رانندگان در جاده‌ها را بر عهده دارند، تقدیر و تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به مشکلات ترافیکی استان تصریح کرد: ۱۰ درصد از تردد کشور در استان با توجه به نزدیکی به پایتخت و موقعیت جغرافیای مناسب از نظر جذب گردشگر و توریست و مسیر تردد به مشهد مقدس، صورت می‌گیرد.

محمدی لائینی افزود: سالیانه میلیون‌ها مسافر و خودرو از محور‌های مواصلاتی این استان تردد می‌کنند که همین امر به خاطر عدم وجود زیرساخت‌های مناسب جاده‌ای که کفاف جمعیت استان را هم نمی‌دهد و از طرفی وجود مردمانی با فرهنگ و مهمان پذیر، باعث حجم زیاد خودرو در استان و ایجاد مشکلاتی برای هم استانی ما شده است.

امام جمعه شهرستان ساری با تاکید بر ترافیک پرحجم محور‌های مواصلاتی استان و پیگیری موضوع نواقص جاده‌ای و جذب اعتبارات از سازمان‌های ذیربط خاطرنشان کرد: متاسفانه تصادفات فوتی و نقص عضو، خسارات سنگینی را به خانواده‌ها تحمیل کرده است که بایستی نگاه و رویکرد مسئولان به اختصاص وسایل نقلیه عمومی و استفاده از قطار در جابه جایی مسافران بیشتر شده تا تردد خودرو‌های شخصی که هم باعث ترافیک و هم موجب مصرف بالای بنزین و آلوگی هوا می‌شود، کمتر شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در پایان ضمن قدردانی از زحمات کارکنان پلیس راه، در خصوص رعایت اخلاق اسلامی و تکریم ارباب رجوع و توجه به بعد حرفه‌ای و بعد فرهنگی کار در پلیس راه و ایمان به خدا و برپا داشتن نماز اول وقت نیز تاکید کرد.

سرهنگ «یدالله جهان‌تاب» رئیس پلیس راه استان مازندران نیز در ابتدای این دیدار ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی به تشریح عملکرد ۹ ماهه پلیس راه استان در تسهیل آمد و شد مردم پرداخت.

وی در ادامه به آمادگی کارکنان در ایام تعطیلات پایان هفته و حضور هدفمند در جهت کمک به رفع ترافیک در محور‌های مواصلاتی و پیگیری نواقص جاده‌ای در جهت کاهش جانباختگان حوادث جاده‌ای اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار